Concrete Jungle

acaso esto se trata de algo?

with one comment


Yo chorar, chorei o domingo a tarde,
Yo chorar, chorei o domingo a tarde,
Que veña lorenzo, que veña lorenzo que diga a verdade,

Que diga a verdade pero con cautela,
Que diga a verdade pero con cautela,
Tua nai e meiga, tua nai e meiga teño medo dela,

Teño medo dela e ela non me come,
Teño medo dela e ela non me come,
Tua nai e meiga, tua a nai e meiga teu pai un mal home,

Yo chorar chorei o domingo a tarde
Yo chorar chorei o domingo a tarde
Que veña lorenzo, que veña lorenzo que diga a verdade,

que diga a verdade pero con cautela, que diga a verdade pero con cautela
tua nai e meiga, tua a nai e meiga teño medo dela,

Sube carreteiro sube, que o carro vai voando,
Sube carreteiro sube, que o mundo vai afogando,
O deixame subir o carro carreteiro, o deixame subir o carro que me muero,
Morena por ti.

Todo o mundo contra min morena por que te quiero,
Todo o mundo contra min y io contra o mundo enteiro,
O deixame subir o carro carreteiro, o deixame subir o carro que me muero,
morena por ti.

A lailailaila….
Contra o mundo

Sube milagreira sube, baixa sube baixa sube, sube milagreira sube, que o mundo esta afogando,
O deixame subir o carro carreteiro, o deixame subir o carro que me muero.
morena por ti.

A lailailaila….
Contra o mundo
A lailailaila….
Contra o mundo

Written by Pedro De Mendoza

23 enero 2009 a 9:41

Publicado en un poco de musica

Una respuesta

Subscribe to comments with RSS.

  1. Con Manu Chao no hay fronteras… Que una canción de mi tierra, Galicia, llegue hasta Argentina no tiene precio… Un saludo afectuoso a los hermanos argentinos

    Andrea

    13 junio 2009 at 8:18


Responder

